KOMENTARZE

Artykuł: 15.X.2011 - Sosnowiec

powrót

Poprzednia 123 Następna
41

~Kam

Dodano: 2011-10-21 | 22:29
Bardzo dobrze zorganizowany turniej i fajna relacja z niego - odnośnik www

Wszystkie turnieje ogólnopolskie powinny tak wyglądać...
40

~ja

Dodano: 2011-10-21 | 17:19
Pary z Kiepury na wielu turniejach są finałach i osiągają dobre wyniki. Jak komuś się nie udało na tym turnieju to oskarża organizatorów oraz klub, zamiast popracować nad własnym tańcem. Myślę, że turniej był sprawiedliwy, a miejsca zasłużone w każdej kategorii.
39

~Back

Dodano: 2011-10-21 | 15:13
Uważam że tureniej nie był ustawiony ponieważ wyniki potwierdzają sie na inny turniejach . Czepiacie się a spójrzcie an siebie i swoje turnieje... Pozdro Kraków , Częstochowa , Kluczbork.... i wiele innych :]
38

~fotograf

Dodano: 2011-10-19 | 23:36
zdjęcia znajdziecie na fotodance.pl oraz na odnośnik www w fotogalerii
37

~aaa

Dodano: 2011-10-18 | 11:16
Ostatnio coś nie można zdobyć zdjęć, ani z Gliwic ani z Sosnowca, Pan z odnośnik www nie stanął na wysokości zadania :(, widziałam że było kilku fotografów, ale śladu po nich nie ma
36

~XYZ

Dodano: 2011-10-18 | 11:10
czy ktoś wie, gdzie można znaleźć zdjęcia z turnieju?
35

~tancerka

Dodano: 2011-10-17 | 21:49
no różyczki były the best :D
34

~zxc

Dodano: 2011-10-17 | 18:51
coś Wam bardzo ta C klasa ostatnio przeszkadza.....
33

~Obserwator.

Dodano: 2011-10-17 | 17:27
Turniej świetnie zorganizowany ,piękna sala. Nie do końca zgadzam się z udziałem par w finale pow.15 C ST ,nie mam pojęcia jak one się tam znalazły. Ogólnie myślę,że turniej był OK ,a sędziowie sprawiedliwi.
32

~tancerz

Dodano: 2011-10-17 | 15:57
Turniej piekny, na wysokim poziomie, super oświetlenie, dekoracja, nie było opóźnień, miły akcent w postaci krótkiego występu maluchów, bez przeciągania, fajne nagrody, i kwiatek dla dziewczyn
31

~lejdii

Dodano: 2011-10-17 | 13:51
gdzie można znaleźć zdjęcia z turnieju ?
30

~!!!!! Piękny turniej

Dodano: 2011-10-17 | 12:32
W tańcu o wynikach można długo dyskutować, ale każdy o tym wie. Jednak turniej w Sosnowcu miał cudowną oprawę i brawa za szacunek dla wszystkich finalistów - różyczki dla tancerek, medale, dyplomy i upominki były bardzo miłym akcentem - gratulacje i dziękujemy.
29

~pp

Dodano: 2011-10-17 | 12:22
Zgadzam się. Na własne oczy widziałam jak sędziowie w trakcie rundy sobie rozmawiali. Niezbyt często, ale jednak się zdażyło....
28

~marek

Dodano: 2011-10-16 | 23:47
a my byliśmy na trzecim bloku. Turniej ok, chociaż niektórzy sędziowie powinni przejrzeć na oczy.
Poza własną parą, której kibicowaliśmy wrażenie robiła para w powyżej 15A ST, która wygrała. A tu zaskoczeniem są wyniki:
68 1111143 1.0 1111244 1.0 1111143 1.0 1111114 1.0 1111133 1.0 5.0 1

Może niektórzy sędziowie powinni okularki nosić albo zająć się sędziowaniem a nie szeptami miedzy sobą?
27

~rodzic

Dodano: 2011-10-16 | 22:25
jak nie byłeś na turnieju to co komentujesz???
A jak oceniasz turniej po wynikach I bloku, to zobacz sobie wyniki tych par na innych turniejach. Powiedz mi czym się różni pierwsze miejsce w Rybniku czy Lędzinach od pierwszego miejsca tej pary w Sosnowcu. Para z pierwszego miejsca w Sosnowcu dziś miała 1 na 20 par w Krakowie. Inne pary, inni sędziowie inne miasto. Co tym razem powiesz, przekupili dziś Kraków a za tydzień inny turniej. Powiesz sędziowie nie znają sie na tańcu.... aaaaa zapomniałem, znają się kiedy tobie uda się wygrać.
Poprzednia 123 Następna

Dziś jest
11 sierpnia 2022