KOMENTARZE

Artykuł: 15 XII 2012 - Mikołów

powrót

13

~do nizej

Dodano: 2012-12-19 | 16:20
Sa osoby które lubia swoje "atrybuty "pokazywac ,a saą osoby wiecej skromne i nie widze wtym nic złego.
to tak jak z meblami jedni lubią nowoczwsność a inni antyki ito jest ładne i to ładne jak jest
dobrze ze smakiem wyeksponowane.
12

~do niuni.

Dodano: 2012-12-19 | 15:19
Moze Niuniu przesadadzilas jezeli chodzi o gorset ,bo niiejedna tancerka ma duzo do pokazania,ale o calosc .fason sukienki moze bardziej pasowal by do wysokiej tancerki ,,szczuplej wtenczas nie byloby powiedziane malenstwo,bo sukienka nie bylaby taka kulką.Fason tej sukienki poprostu pomniejasza i stad osoba juz niska wydaje sie jeszcze mniejsza.
11

~ss

Dodano: 2012-12-16 | 22:51
ta sukienka jest bardzo fajna ty się lepiej przypatrz parze z 4 cała sukienka powycinana i ten wylewający sie tłuszcz to jest dopiero przesada a feee
10

~ad niżej

Dodano: 2012-12-16 | 17:50
Złośliwość ? Akurat z tą sukienką to fakt mimo,że jest ciekawa a dodatkowo ktoś tu nie pała do Soni sympatią.Dziewczyny walczcie tańcem.
9

~do niżej...

Dodano: 2012-12-16 | 16:23
złośliwość...;/
8

~niunia

Dodano: 2012-12-16 | 14:21
Popieram poprzedników. Para srebrna z A klasy dla mnie wygrała. Natomiast maleństwo z 3 miejsca musi zainwestować w głębszy gorset. Sędziowie nie takie wdzięki widzieli...
7

~tancerka

Dodano: 2012-12-16 | 14:11
A ja mysle ,ze kazdy klub ktory chce zorganizowac turniej powinien wnikliwie przesledzic czy w tym czasie nie bedzie rozgrywał sie turniej wyzszej rangi jak to mielismy wczoraj i dzisiaj GPP w Warszawie.Wtenczas nie narzekalibysmy ze malo par czy n awet na brak uczestnictwa wystawionych kategori./brak zgłoszeń/.
6

~widz

Dodano: 2012-12-16 | 13:28
jeżeli chodzi o pare z B la to oglądając turniej nie mieli sobie równych, od razu rzucili mi sie w oczzy i zasłużenie wygrali nie ma o czym gadac
5

~do xxx

Dodano: 2012-12-16 | 13:28
Tak 1 miejsce nalezalo sie parze pow.15 A Lat. i Dawid tez byl bardzo zauwazalny.a znalazl sie nizej.No ale za bardzo nie mozna bylo wybierac bo tylko 5 par przyjechało,mysle ze to wszystko z powodu Warszawy.tam pojechaly pary ktore tez mogly sie zmierzyc tutaj z pozostalymi.
4

~xxx

Dodano: 2012-12-16 | 12:38
Ukłony dla organizatorów.Dobre warunki dla tancerzy i publiczności.Jak zawsze na takich imprezach są zadowoleni i zawiedzeni jak to bywa.Niekture wyniki dziwią w ostatnim bloku.W klasie B LA para z pierwszego miejsca niezauważalna na parkiecie.Natomiast para z II miejsca pow 15 A zjawiskowa.Zdecydowanie I jak dla mnie.Dostojni,techniczni ,fantastyczne stroje,duży potencjał.
3

~ala

Dodano: 2012-12-16 | 10:05
to prawda z tego klubu jeszcze jedna para była zapisana tutaj i do Oławy
2

~:-)

Dodano: 2012-12-16 | 09:39
Kombinacji ciąg dalszy... w drugim bloku oba style wygrywa para, której nie ma na listach startowych. Widać po to tworzy się przepisy aby można je było łamać. Mało tego, to na takie rzeczy pozwala ktoś, kto stworzył regulamin turnieju. Polak potrafi ... niestety.
1

~g

Dodano: 2012-12-16 | 00:55
co tam zabolało ?

Dziś jest
6 grudnia 2022